Do fashion in a recycled way

Drugošolci so svoje modne kreacije na ogled postavili na pravi modni reviji:










Naš cilj je bil najprej reciklirati materiale, ki bi bili v različnih kombinacijah lahko primerni za ponovno uporabo, poimenovati svoja oblačila in jih razvrščati v skupine.

Malo likovne umetnosti in malo matematike smo z angleščino povezali v pisano celoto.

Spremenljivke smo določali skupaj. Npr. barva, namen oblačila, je oblačilo primerno za poletje ali zimo, je dolgo ali kratko, je primerno za deklice, dečke ali oba spola? Gre za oblačilo ali  za obutev? Je morda tisto tam modni dodatek? V katero skupino bi ga umestili? Kako bi se oblekli za poletno zabavo, za praznovanje babičinega rojstnega dne, za kopanje v bazenu?

Pri razvrščanju oz. oblikovanju skupin si lahko pomagamo s kolebicami, ki jih  oblikujemo v kroge na tleh. V določene množice, ki jih lahko  opremimo ali s piktogrami ali s piši-briši tablicami, otroci stopajo glede na lastnosti, ki v dani situaciji veljajo zanje (njihova oblačila). 

Za konec pa z vami delim še eno zabavno idejo, ki je mi letos še nismo preizkusili. Morda jo pred nami preizkusite vi:)

Chinese whispers in a different way

Učence razdelim v dve skupini. Postavijo se v kolono. Prva dva učenca si ogledata slikovno kartico z izbranim besediščem. Na moj  znak (Ready, steady, go!) pričneta s podajanjem sporočila naprej. Zadnji v koloni besedo ali frazo pove na glas. Skupina, ki prva izgovori besedo ali frazo, dobi točko. Zmaga skupina z več točkami. 

Komentarji

Priljubljene objave