My first reading skills training
S tretješolci smo še vedno pri temi School Things & Classroom. Utrjevali smo v parih oz. v manjših skupinah. Skušali smo se lotiti začetnega branja.
Vsaka skupina je dobila mrežo 10x10 kvadratkov, v katero je vpisala (prepisala) osem od dvanajstih ponujenih besed, ki so bile napisane na spodnji polovici lista. Določili smo tudi smer zapisa besed.
Potem, ko so izbrane besede vnesli v mrežo, je ostalo še precej praznih kvadratkov, ki so jih učenci zapolnili s poljubnimi črkami, da so dobili besedno skrivanko (Word Search).
Skupine so si nato skrivanke izmenjale in skušale čim hitreje najti skrite besede.
Taka dejavnost je odlična tudi za diferenciacijo dela. Sposobnejši učenci spodnji del z izbranimi besedami odrežejo in jih iščejo (berejo) brez pomoči, ostalim pa so besede na razpolago, da pokukajo, kaj pravzaprav iščejo.
V naslednji uri bomo preštevali in beležili število izbir v stolpični prikaz, s tem urili štetje, besedišče, pa tudi strukturo I have got.
Vsaka skupina je dobila mrežo 10x10 kvadratkov, v katero je vpisala (prepisala) osem od dvanajstih ponujenih besed, ki so bile napisane na spodnji polovici lista. Določili smo tudi smer zapisa besed.
Potem, ko so izbrane besede vnesli v mrežo, je ostalo še precej praznih kvadratkov, ki so jih učenci zapolnili s poljubnimi črkami, da so dobili besedno skrivanko (Word Search).
Skupine so si nato skrivanke izmenjale in skušale čim hitreje najti skrite besede.
Taka dejavnost je odlična tudi za diferenciacijo dela. Sposobnejši učenci spodnji del z izbranimi besedami odrežejo in jih iščejo (berejo) brez pomoči, ostalim pa so besede na razpolago, da pokukajo, kaj pravzaprav iščejo.
V naslednji uri bomo preštevali in beležili število izbir v stolpični prikaz, s tem urili štetje, besedišče, pa tudi strukturo I have got.
Super ideja! Kako pa ste izvedli raziskavo oz. število izbir? Tega dela nisem najbolj razumela :)
OdgovoriIzbrišiBom ob priliki dopolnila še zgoraj, vam pa na hitro napišem tule.
OdgovoriIzbrišiZa množico podatkov, iz katerih smo oblikovali najprej črtični prikaz, nato pa stolpični diagram, smo vzeli spodnji del besedne skrivanke, kjer so otroci obkrožili, kaj bodo vnesli v samo skrivanko. To je prikazano na spodnji sliki.
Te besede smo nato skupaj zapisali na tablo, pari oz. trojke pa so povedale, če so določeno besedo izbrali ali ne. Lahko bi učencem dali tudi lističe, na katere bi vsak zapisal svoji dve najljubši besedi iz določene teme (v našem primeru šolske potrebščine) in bi podatke zbrali na tak način.
Tina, hvala za komentar.
Lep dan Vam želim!
Tole je super zadeva, takoj sem jo uporabila pri kombiniranem pouku :)
OdgovoriIzbriši