We all have got tallents!

V tretjem razredu odpiramo vrata v svet živali. Tistih v  džungli. In ker bi rada svoje učence naučila pripovedovati, kaj določena žival ima in kaj zna, se mi je zdela zgodba Giraffes Can't Dance odlična izbira:

By: Scholastic Interactive

V prvi uri smo prebrali slikanico, se o njej pogovorili, zaplesali na ritme valčka, tanga, rock'n'roll-a in spoznali cha-cha korak. 

Dogovorili smo se, da naslednjo uro angleščine pripravijo učenci sami. Kaj pa naj bi takrat počeli? Tako kot žirafa Gerald bomo skušali vsak v sebi najti glasbo, na katero plešemo najbolj sproščeno in samozavestno. Glasbo, ki se imenuje TALENT. Vsak učenec bo imel na razpolago 90 sekund za predstavitev. 

O, kako težko smo vsi skupaj čakali na četrtek!

Otroci so me zelo presenetili. Tako tisti, ki so se predstavljali, kot tudi poslušalci. V učilnicah je vladalo izjemno prijetno vzdušje. Otroci, hvala vam za to!

Vedno znova me pretrese, kako v šolskem sistemu radi hitro popredalčkamo učence v predale od 1 do 5. V dobre matematike in slabe bralce. V odlične športnike in problematične "mulce". Takšne ure so zame čudovit opomnik, da vsak dan, vsako uro skušam v posameznikih iskati nekaj posebnega, njihov talent, njihovo osebno močno oporo v težkih dneh.

Poslušali in opazovali smo osem- in devetletnike. Harmonikarja, kitariste, strokovnjaka za kvadrokopter, smučarje, plesalce, pevce, ustvarjalce skulptur iz naravnih materialov in izdelovalce uporabnih izdelkov, likovnike, dreserje psov, sestavljavce kock Lego, gasilske navdušence, gimnastičarke, deklice s hulahop obroči, čipkarice, izvedence za trike na rolerjih, košarkarske potenciale, manipulatorje Rubikove kocke, balerine, jezikoslovce, ki so se nam predstavili v treh jezikih ... 

Poslušali in opazovali smo navdušene otroke. V naši šoli. V moji učilnici. Pri moji uri. 

In res mi je dalo misliti ... 
Bom kos pomembni nalogi, ki jo imam pred seboj vsak dan, vsako  šolsko uro? Zmorem načrtovati pouk (vsaj kdaj) tudi tako, da učence peljem po poti do cilja, ki žal ni zapisan v nobenem učnem načrtu: Imeti rad sebe zaradi tega, ker si poseben. Pomemben. Potreben. Zato ker preprosto ...SI? 

Otroci, hvala, ker mi dajete iztočnice za razmišljanje in pogum za korak v smer tistega, za kar verjamem da je prav in da je potrebno. Ker me opominjate, da ste izjemno občutljiva stvarjenja, ki se razvijate ... tudi ob meni ... v odrasle osebnosti, ki bodo čez leta sooblikovale svet.

Želim vam, da verjamete vase, negujete svoje talente in jih delite z drugimi! Bodite Gerald s skritimi talenti in bodite čriček za spodbudo žiraficam, ki še iščejo same sebe!


from: https://www.kindermusik.com/mindsonmusic/book-review/book-review-giraffes-cant-dance/

Lana's poster

Komentarji

Priljubljene objave