Feelings
Obljuba dela dolg, zato objavljam videoposnetek, ki je bil tretješolcem všeč.
Ogledali smo si tudi slikanico How do you feel? in se ob prebiranju pogovarjali o naših čustvih in občutkih, ki so, ugotavljamo, zelo pestri.
Ogledali smo si tudi slikanico How do you feel? in se ob prebiranju pogovarjali o naših čustvih in občutkih, ki so, ugotavljamo, zelo pestri.
Draw and run
race
Učence
razdelim v štiri skupine, na tablo pa napišem številke od 1 do 4. Prav tako vsak učenec dobi številko od 1 do 4. Vsaka skupina
se usede v krog in dobi ovojnico z obrazkom, na katerem je narisano določeno
čustvo. Med predvajanjem glasbe si učenci podajajo ovojnico. Ko se posnetek
ustavi, tisti, ki ima pri sebi ovojnico, hitro pokuka vanjo in na tablo pod
svojo številko nariše obrazek s čustvom ter sliko ubesedi. Ovojnice po vsakem krogu zamenjamo.
Lahko tudi tekmujemo – točko dobi skupinica, katere predstavnik nalogo
najhitreje pravilno opravi.
If it's good,
step forward, if it's bad, step back
Učenci
se postavijo v vrsto, jaz stojim pred njimi in obrnjena proti njim.
Najprej
me z vprašanjem How are you? oz. How
do you feel? povprašajo po občutkih/počutju. Če omenim pozitivna občutja,
stopijo korak naprej, če govorim o negativnih, stopijo korak nazaj.
I
feel happy.
I
feel sad.
I
feel angry.
Komentarji
Objavite komentar
Be nice. Be brave. Be yourself.