Two ideas for practising I can & I can't
Prva drobna ideja za utrjevanje struktur I can in I can't:
Potrebuješ pokrov škatle za čevlje, slamice ali lesene palčke (lahko koščke vejic), močnejše lepilo, škarje in frnikolo ter različne sličice (lahko jih tudi narišeš).
V pokrov prilepiš slamice, tako da z njimi oblikuješ labirint. Med slamice nalepi ali nariši različne živali. Določi začetek in konec potovanja frnikole. Postavi jo na START. Ko nagibaš pokrov, se bo kroglica zakotalila čez sličice.
Pri vsaki sličici povej, kaj zmore žival na njej:
Potrebuješ pokrov škatle za čevlje, slamice ali lesene palčke (lahko koščke vejic), močnejše lepilo, škarje in frnikolo ter različne sličice (lahko jih tudi narišeš).
V pokrov prilepiš slamice, tako da z njimi oblikuješ labirint. Med slamice nalepi ali nariši različne živali. Določi začetek in konec potovanja frnikole. Postavi jo na START. Ko nagibaš pokrov, se bo kroglica zakotalila čez sličice.
Pri vsaki sličici povej, kaj zmore žival na njej:
Giraffe – I can run. / Parrot – I can fly. / Gorilla – I can climb.
Lahko poveš tudi, česa ne zmore:
Lahko poveš tudi, česa ne zmore:
Fish – I can't stomp. / Buffalo – I can't climb.
Frnikolo pripelji do cilja s tem, da pravilno poveš, kaj vse tvoje živali zmorejo in česa ne.
Sličice živali lahko seveda zamenjaš s sličicami športov, glasbil, naravnih oblik gibanja in vadiš tisto besedišče.
Foto: Prebil family
Foto: Ažbe family
Foto: Ravnikar family
Foto: Peternel family
Foto: Oblak family
Druga drobna ideja:
V enem od minulih prispevkov sem pisala o PBA izobraževanju. Tam med drugim spoznate tudi delo z Doodli. Doodle je risana predloga, ki spodbuja ustvarjalno razmišljanje in učencev ne ukaluplja v poznavanje zgolj tistega besedišča, ki ga želi podajati učitelj, temveč jih spodbuja, da spoznavajo besedišče, ki je zanimivo njim samim.
S tretješolci smo strukturo I can utrjevali prav preko Doodlov. Pri delu sicer uporabljamo delovni učbenik, a se je kombiniranje z Doodli v preteklih urah izkazalo za zelo zanimivo in spodbudno metodo dela.
Učenci so tokrat delali v paru.
Gore, morsko obalo, zasnežen hrib in cesto so zapolnili z vsemi mogočimi dejavnostmi, ki jih tam lahko izvajamo. Nato so s pomočjo slikovnih slovarjev poiskali besede za dejavnosti, ki so se jim zdele najbolj zanimive. Skupaj smo jih nato sestavili v kratke stavke in jih tudi že brali.
Doodli vseh vrst vas čakajo tule, spodaj najdete nekaj primerov ustvarjalnih tretješolskih bučk, nekaj pa jih še čaka na objavo in fotoaparat😊
Komentarji
Objavite komentar
Be nice. Be brave. Be yourself.