Igralna urica: This is my toy
O tem, kakšen sistem nagrajevanja imam pri urah angleščine sem pisala že V TEM PRISPEVKU.
Učenci so si torej prislužili vseh 10 štampiljk in v šolo lahko prinesejo svoje igrače.
Za igrače, ki nas obiščejo v šoli imamo dve pravili:
1) V šolo prineseš igračo, ki gre v tvojo šolsko torbo (ne v veliko nakupovalno vrečko:)).
2) Igračo izbereš v dogovoru s svojimi starši.
V tem prispevku delim nekaj idej, kaj lahko z otroki (in predvsem z igračami) počnemo v strukturiranem delu ure.
Tisti drugi (najpomembnejši) del je seveda namenjen njihovi prosti igri.
Hide and seek
Učenci so si torej prislužili vseh 10 štampiljk in v šolo lahko prinesejo svoje igrače.
Za igrače, ki nas obiščejo v šoli imamo dve pravili:
1) V šolo prineseš igračo, ki gre v tvojo šolsko torbo (ne v veliko nakupovalno vrečko:)).
2) Igračo izbereš v dogovoru s svojimi starši.
V tem prispevku delim nekaj idej, kaj lahko z otroki (in predvsem z igračami) počnemo v strukturiranem delu ure.
Tisti drugi (najpomembnejši) del je seveda namenjen njihovi prosti igri.
Hide and seek
Že pred
učno uro v učilnici skrijem nekaj igrač. Učence razdelim v manjše skupinice in jim razdelim slikovne
kartice z igračami, ki jih morajo
poiskati. Potem ko najdejo vse igrače, jih prinesejo v krog. Tam jih poimenujem
in učenci ponovijo besedišče po metodi odmeva.
Otroci se razdelijo v
pare. Eden iz para skrije svojo igračo. Ta čas skupina "iskalcev" počaka pred vrati učilnice. Drugi iz para v določenem časovnem obdobju skuša najti sošolčevo igračo. Ko jo prinese v krog in pravilno poimenuje, se igra za par konča. Če igrače ne zna poimenovati, poišče pomoč ali pri sošolcih ali s pomočjo slikovne kartice ali pa povpraša učiteljico.
Shout it out
Otroci sedijo v krogu in vse svoje
igrače položijo v škatlo na sredini. Iz škatle posamič jemljemo igrače, si jih podajamo
v krogu, s tem, da vsak otrok igračo, ki jo prime v roke, tudi glasno
poimenuje.
Nadalje učence prosim, da zaprejo
oči. Iz škatle izberem eno od igrač in ko učence povabim, naj oči ponovno
odprejo, morajo glasno zavpiti angleško poimenovanje igrače. Igro se lahko igramo tudi na izpadanje.
Musical Circle
Touch
Vse igrače položimo na sredino kroga.
Izšteti učenec dobi v roke žogo. Medtem, ko v
ozadju igra glasba, si otroci po ritmu podajajo žogo v krogu. Ko glasba
preneha, dam navodilo: »Touch a car!« Tisti,
ki drži žogo, se mora dotakniti poimenovane igrače.
Toys Song
Z učenci si ogledamo posnetek o igračah. Usvojimo
vprašanje What is it?
Hey kids! Let's talk about toys.
What is it?
Here we go.
It's a ball.
It's a bear.
It's a block.
It's a car.
It's a dinosaur.
It's a doll.
It's a kite.
It's a plane.
It's a robot.
It's a train.
Toys Play Time
Učenci se igrajo s svojimi igračami. Lahko
pripravimo bolnišnico za igrače ali popravljalnico igrač, kjer otroci
učiteljici in sošolcem prinašajo igrače. Na »pregledu« svojo igračo opisujejo, povedo, kateri del telesa jo boli.
Lahko predpišemo zdravilne objemčke, poljubčke in lepotne spance:)
***
Z drugošolci se počasi navajamo tudi na domače naloge v tujem jeziku.
Večkrat se znajdem v zagati, kako učencem pripraviti nalogo, ki bo od njih res zahtevala poslušanje, razumevanje, tudi govorno sporočanje.
Tako enkrat mesečno učenci dobijo učni list Communication skills.
Na učnem listu je slikovno gradivo, zapisano pa je tudi kratko navodilo, na kakšen način lahko otroci urijo besedišče tudi doma. Učence spodbujam, da to urjenje ni samo naštevanje besed. Ker že poznajo barve, števila, tudi nekaj lastnosti, s katerim lahko opisujejo predmete (big, small, short, long, soft ...), lahko povsem samostojno sestavijo preprost stavek.
TUKAJ lahko dobite zelo preprost učni list.
Če imate tudi vi kakšne preproste ideje za domače naloge, bodo bralci spletnika zelo veseli, če jih zapišete v komentar.
Picture taken from: TOOLSASMER.COM
Komentarji
Objavite komentar
Be nice. Be brave. Be yourself.