Five little umbrellas

S prvošolci smo malce preverjali slušno razumevanje. Ker se pogovarjamo o vremenu, smo si za pripomoček izbrali kar barvne dežnike. Še prej pa smo jih  seveda izdelali/pobarvali in izrezali:)

Najprej so se morali učenci razporediti v skupine po tri glede na posredovano navodilo (npr. Make a group of two girls and one boy. / Make a group of girls with long brown hair./ Make a group of children with red T-shirts.).

Vsaka skupina je nato pobarvala dežnik z barvo, ki so jo slišali, nato pa so dežnik opremili še z vzorčki in s tem urili svojo finomotoriko, kar jim bo prav prišlo pri pisanju črk.

Nato smo sedli v  krog, kjer sem pripovedovala pesmico. Učenci so morali pozorno slediti navodilu in vzeti dežnik določene barve, ko so zaslišali svoje ime. Igrico smo večkrat ponovili, tako da so nekateri učenci na koncu že kar lepo pomagali pri pesmici.

Seveda bi lahko dejavnost izvedli tudi z večjim številom dežnikov, morda bi jih pobarvali tudi z več barvami in klicali kombinacije le-teh.

Five umbrellas stood by the door - 
Ema took the pink one, and then there were four!

Four umbrellas, pretty as can be - 
Aljaž took the blue one and then there were three!

Three umbrellas with nothing to do - 
Nina took the green one and then there were two!

Two umbrellas having fun - 
Tinkara took the yellow one, and then there was one!

One umbrella alone in the hall - 
Gašper took the purple one and ... that was all!




Pri dejavnosti sem želela, da učenci sodelujejo med seboj, da delajo vsi in se med seboj dogovarjajo. 
1.a je to izjemno dobro uspelo.

Bravo! 


Priljubljene objave