Utrdimo, ponovimo - Group Quiz
Idejo za utrjevanje snovi nam je dala učiteljica Nives, ki poučuje angleščino na OŠ Žiri, sama pa sem jo malce priredila.
Ponavljali smo angleško besedišče za barve, številke, hrano, vreme, dele telesa in oblike.
Učence razdelimo v skupine (vse napisano pa seveda velja tudi za individualno delo), vsaka skupina dobi list s šestimi polji (polj je toliko, kolikor besedišča želimo utrjevati).
Preprost primer (sama sem ga povečala na format A3):
Učenci se med seboj dogovorijo, kateri od njih bo prevzel določeno nalogo in jo zapisal/narisal po posvetovanju s sošolci iz skupine. Čas lahko omejimo (pomagamo si z zvočnim signalom, peščeno uro ...).
Primer našega utrjevanja:
1. naloga: Na tablo zapišem štiri barve (npr. grey, green, brown, yellow), ki jih učenci "narišejo" v prazen okvirček.
2. naloga: Na tablo zapišem štiri številke, ki jih morajo učenci zapisati z besedo (npr. 4, 5, 10, 3).
3. naloga: Zapišem tri besede povezane z besediščem hrane, ki jih učenci narišejo (npr. a carrot, an onion, a potato).
4. naloga: Narišem do štiri vremenske znake, ki jih učenci na list zapišejo z besedo.
5. naloga: Učenci narišejo štiri poljubne dele obraza in jih ustno poimenujejo.
6. naloga: Po nareku narišejo oblike/like. (npr. Draw a yellow circle, a pink trangle, black rectangle and red square.)
Po končanem reševanju si skupine med seboj zamenjajo pole z nalogami in točkujejo pravilne odgovore. Včasih so otroci sami še strožji ocenjevalci kakor učitelji:)
Učencem je bila naša ura ponavljanja všeč, jaz pa sem bila več kot zadovoljna z njihovim sodelovanjem v skupini, ki je z vsako novo priložnostjo precej boljše kakor je bilo v začetku šolskega leta.
Ponavljali smo angleško besedišče za barve, številke, hrano, vreme, dele telesa in oblike.
Učence razdelimo v skupine (vse napisano pa seveda velja tudi za individualno delo), vsaka skupina dobi list s šestimi polji (polj je toliko, kolikor besedišča želimo utrjevati).
Preprost primer (sama sem ga povečala na format A3):
Učenci se med seboj dogovorijo, kateri od njih bo prevzel določeno nalogo in jo zapisal/narisal po posvetovanju s sošolci iz skupine. Čas lahko omejimo (pomagamo si z zvočnim signalom, peščeno uro ...).
Primer našega utrjevanja:
1. naloga: Na tablo zapišem štiri barve (npr. grey, green, brown, yellow), ki jih učenci "narišejo" v prazen okvirček.
2. naloga: Na tablo zapišem štiri številke, ki jih morajo učenci zapisati z besedo (npr. 4, 5, 10, 3).
3. naloga: Zapišem tri besede povezane z besediščem hrane, ki jih učenci narišejo (npr. a carrot, an onion, a potato).
4. naloga: Narišem do štiri vremenske znake, ki jih učenci na list zapišejo z besedo.
http://www.edupics.com/image-weather-symbols-i9956.html
5. naloga: Učenci narišejo štiri poljubne dele obraza in jih ustno poimenujejo.
6. naloga: Po nareku narišejo oblike/like. (npr. Draw a yellow circle, a pink trangle, black rectangle and red square.)
Po končanem reševanju si skupine med seboj zamenjajo pole z nalogami in točkujejo pravilne odgovore. Včasih so otroci sami še strožji ocenjevalci kakor učitelji:)
Učencem je bila naša ura ponavljanja všeč, jaz pa sem bila več kot zadovoljna z njihovim sodelovanjem v skupini, ki je z vsako novo priložnostjo precej boljše kakor je bilo v začetku šolskega leta.