Thank you!

V trenutkih, ko sem na bolniški in moje delo prevzame sodelavka ter ga opravi še bolje kot bi ga sama, čutim neizmerno hvaležnost.

Ni samoumevno, da sodelavci resno vzamejo učno pripravo (sploh za tuji jezik in sploh, če niso generacija milenijcev) - se vanjo poglobijo, naročijo učencem naj prinesejo  ves potreben  material in jih ob delu spodbujajo k ustvarjalnosti, pa tudi k uporabi angleščine.

Ni samoumevno, da je delo učiteljice angleščine v prvem triletju sprejeto s strani razredničark/razrednikov. Slišim in berem nemalo žalostnih vzdihov "pri nas pa ni tako", "mene pa ne razumejo", "moj učni predmet je vzet tako, malo za zraven". Upam in želim, da tudi kolegice s takšnimi mislimi na svoji profesionalni poti srečate srčne sodelavke, kot jih  srečujem jaz.

Živa, Nina, Dani, Irma, Maja T., Maja K., Katja, Jolanda, Alenka, Barbara ...
Hvala, ker ste na čase tudi ve učiteljice angleščine. Take ... s srcem in s posluhom za male učence tujega jezika.
Source of picture: http://247moms.com/2012/01/4-free-thank-you-card-printables/


Komentarji

Priljubljene objave