Razvrščanje, urejanje, preštevanje, prikaz podatkov

V angleščino večkrat vključujemo tudi matematiko. Prikazovanje različnih podatkov nam ponuja prijetno priložnost za urjenje govornega sporočanja - v angleščini preštevamo, se sprašujemo How many ...?, razvrščamo na različne načine.

Prav zanimivo je bilo danes poslušati, po katerih spremenljivkah bi prvošolci razvrstili prevozna sredstva, ki so jih imeli pred sabo.

Na primer v dve skupini ...

Taka s kolesi in tista brez njih.
Modra in ostalih barv.
Tista, ki vozijo po kopnem in tista, ki vozijo drugje (npr. po zraku ali vodi).
Takšna "onesnaževalska" in tista "zdrava".
Pa za eno ali za več oseb.

Vse predloge smo tudi prenesli v angleščino in se na koncu zedinili, da bomo prevozna sredstva razvrstili v skupine, v kateri bodo vozila iste vrste. Kolikor se sliši enostavno ... hmmm pot do tega sklepa je bila polna kompromisov, vprašanj, pomislekov in izzivov.

Pripravili smo več prikazov - skupnega na tleh, nato v večji mreži in na koncu še individualne stolpične prikaze. Vmes pa smo preštevali, preštevali, preštevali. Sto in enkrat od ena do pet:)



fotografije: Katja Zorko



Komentarji

Priljubljene objave