We are the great explorers!
Ideja za preživljanje angleščine v naravi:
Učence povabim, da se pod krošnjo (ali na travniku ali ob gozdnem robu) zberemo v krogu. Pri sebi imam nahrbtnik, ki bo po ritmu pesmice potoval v krogu. Ko rečem STOP, sme učenec, pri katerem se nahrbtnik ustavi, iz njega izvleči eno slikovno kartico.
List za zbiranje podatkov dobite TU.
Find something:
- green
-small
- big
- soft
- hard
- long
- short
- try to find an insect (and then let it go).
Uživajte v toplih junijskih dneh!
Učence povabim, da se pod krošnjo (ali na travniku ali ob gozdnem robu) zberemo v krogu. Pri sebi imam nahrbtnik, ki bo po ritmu pesmice potoval v krogu. Ko rečem STOP, sme učenec, pri katerem se nahrbtnik ustavi, iz njega izvleči eno slikovno kartico.
Slikovno kartico skupaj poimenujemo.
Can
you guess, what's in my bag?
Just
peek in and see.
It
starts on C and ends with D,
who
can guess for me?
V nahrbtniku smo našli compass, binoculars, map, notebook, torch …
Danes bomo raziskovalci!
V manjših skupinicah (po trije ali štirje
učenci) bomo opazovali naravo, se gibali in iskali živa bitja/rastline/predmete,
ki se skrivajo v njej in imajo določene lastnosti. Otrokom damo na razpolago tudi posodice, lupe, pincete ... vendar jih opozorimo, da vsa živa bitja vrnejo nazaj v naravo.
Člani skupine med seboj
sodelujejo, predlagam pa, da si skupine med sabo ne pomagajo.
Učence opozorim, naj iščejo živo/neživo naravo
in ne tistega, kar je naredil človek.
Ob koncu naredimo skupinsko analizo, kaj vse
smo našli, kakšne lastnosti imajo nekatere stvari.
List za zbiranje podatkov dobite TU.
Find something:
- green
-small
- big
- soft
- hard
- long
- short
- try to find an insect (and then let it go).
Uživajte v toplih junijskih dneh!
Komentarji
Objavite komentar
Be nice. Be brave. Be yourself.