We are the great explorers!

Ideja za preživljanje angleščine v naravi:
Učence povabim, da se pod krošnjo (ali na travniku ali ob gozdnem robu) zberemo v krogu. Pri sebi imam nahrbtnik, ki bo po ritmu pesmice potoval v krogu. Ko rečem STOP, sme učenec, pri katerem se nahrbtnik ustavi, iz njega izvleči eno slikovno kartico.
Slikovno kartico skupaj poimenujemo.

Can you guess, what's in my bag?
Just peek in and see.
It starts on C and ends with D,
who can guess for me?

V nahrbtniku smo našli compass, binoculars, map, notebook, torch … 
Danes bomo raziskovalci!

V manjših skupinicah (po trije ali štirje učenci) bomo opazovali naravo, se gibali in iskali živa bitja/rastline/predmete, ki se skrivajo v njej in imajo določene lastnosti. Otrokom damo na razpolago tudi posodice, lupe, pincete ... vendar jih opozorimo, da vsa živa bitja vrnejo nazaj v naravo.

Člani skupine med seboj sodelujejo, predlagam pa, da si skupine med sabo ne pomagajo.
Učence opozorim, naj iščejo živo/neživo naravo in ne tistega, kar je naredil človek.

Ob koncu naredimo skupinsko analizo, kaj vse smo našli, kakšne lastnosti imajo nekatere stvari.

List za zbiranje podatkov dobite TU.

Find something:
- green
-small
- big
- soft
- hard
- long
- short
- try to find an insect (and then let it go).

Uživajte v toplih junijskih dneh!


Photos by Katja Zorko:






Komentarji

Priljubljene objave