ponedeljek, 25. september 2017

Classroom Things - activity ideas

Knock-knock
Zberemo vse slikovne kartice (lahko jih natisnete s klikom na tole povezavo), ki smo jih predhodno nalepili (skrili) po razredu, jih iskali in  po metodi odmeva usvajali angleške ustreznice.
Učencem naročim, naj zaprejo oči (lahko tudi ležejo na tla). Sprehajam se po razredu, se približam  eni od stvari, ki smo jih vadili  in  nanjo dvakrat potrkam. Otroci na moj znak zakličejo, na kaj sem potrkala. Lahko določimo tudi enega od učencev, da prevzame vlogo učitelja in trka po razredu.

Classroom Objects Touch
Otroci se zberejo na sredini razreda. Ko zakličem: »Touch the door!« se vsi dotaknejo vrat. Po nekajkratnih ponovitvah v  igro umestim še ostalo znano besedišče.

Hide and Find
Za igro potrebujem majhno igračko (npr. medvedka Srečka – Lucky). Otroci naj zaprejo oči, jaz pa ga skrijem nekam blizu predmetov o katerih smo govorili. Prostovoljca pošljemo iz razreda in skrijemo medvedka, ko pride v  razred, ga usmerjamo z besedo »hot«, če se nahaja blizu oz. besedo »cold«, če je daleč od mesta, kamor smo skrili medvedka.

Vocabulary Basketball
Potrebujemo koš za papir in  dve papirnati žogi (lahko iz časopisnega papirja). Naredimo dve skupini in jih  postavimo pred na isto razdaljo pred koš. Premešam slikovne kartice. Oba prva igralca vržeta žogico. Če zadeneta koš, imata možnost poimenovanja slikovne kartice. Če jo igralec poimenuje pravilno, skupina dobi točko. Zmaga skupina z več točkami.

Vir slike: http://www.espn.com/womens-basketball/

Na PŠ Javorje smo imeli srečo, saj smo to dejavnost v času evropskega košarkarskega prvenstva lahko izvajali s pravo košarkarsko žogo ... in košem ... v telovadnici. Motivacija 1a!
  
I spy …
Hodim po razredu in govorim: »I spy, I spy, I spy with my little eye … something that begins with W!« Otroci skušajo ugotoviti, kaj vidim in to poimenujejo. Osredotočimo se na besedišče prejšnje učne enote (chair, table …).

What' s in the Bag / Sack
Otroke povabim v krog. Večjo vrečo napolnim s šolskimi potrebščinami, vmes pa dodam še kakšnega vsiljivca. Zaprto vrečo podam okrog, otroci pa s tipanjem ugotavljajo, kaj bi lahko bilo v njej. Nato stresemo stvari iz vreče in jih razvrstimo v skupini: so šolski pripomočki, niso šolski pripomočki.

School things song
Učence po metodi odmeva naučim pesmico o šolskih potrebščinah. Po točno določenem vrstnem redu na svoje klopi pripravimo pripomočke, ki jih ob petju dvigamo.

This is my pencil-case,
this is my sharpener,
this is my ruler,
this is my rubber.
Sit down, stand up, one, two, three. Time for school, listen carefully!

This is my desk,
this is my chair,
this is my school bag, that I take everywhere.
Sit down, stand up, one, two, three. Time for school, listen carefully!

This is my pencil,
this is my pen,
I use my school things again and again.
Sit down, stand up, one, two, three. Time for school, listen carefully!

TUKAJ si lahko ogledate posnetek, ki vam bo v pomoč. Melodija gre hitro v uho.

http://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=11303

Vanishing Classroom Object Game
Učenci se razdelijo v  pare. Pari na mizo pripravijo sedem šolskih  potrebščin po lastni izbiri. Imajo minuto, da si ogledajo razporeditev na mizi (na tleh, v kotu učilnice …). Nato se eden izmed učencev obrne vstran, drugi pa skrije enega od predmetov na mizi. Sošolec mora poimenovati manjkajoči predmet v angleščini. Vlogi zamenjata.


Igro lahko igramo tudi s slikovnimi karticami skupaj s celim razredom. Kdor ugane manjkajoči predmet, skrije naslednjega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Be nice. Be brave. Be yourself.