Intervju s prvošolci

Naša urednica šolskega časopisa je učence neobveznega izbirnega predmeta povabila k sodelovanju.
Za letošnjo izdajo smo pripravili tole:)


Prvi razred in izbirni predmet? Da, da … in veste kaj? Prav vsi prvošolci so vključeni vanj. Gre za  prvi tuji jezik in na naši šoli je to angleščina.
Četudi moramo na  čase pridobiti kakšno oceno, kar samo po  sebi na zabavna reč, si pouk v družbi vzgojiteljice Nine in  učiteljice Mateje naredimo prijeten, sproščen in se velikokrat tudi hecamo in zabavamo.

Otroci so na vprašanje, na  kaj pomislijo ob besedi »angleščina« odgovorili takole:

Na igralno urico. (Mija, Larisa, Nuša, Nik K., Mojca, Mark, Alina, Bor, Neža)
Na pesmice o glasovih, pri katerih plešemo in se hecamo. (Vesna, Taja M.)
Na »mankije« (pesem Five little monkeys, op.)! (Nikola)
Na zbiranje štampiljk. (Neja)
Meni je pa  všeč, ker me moja teta uči. (Janja)
Ooooo, na »ikistiki«, ko se nam žvečilni gumi v lase zalepiJ (pesmica Icky Sticky Bubble Gum, in ja … žvečilni gumi je namišljen Jop). (Asja, Anamarija)
Jaz pa pomislim na to, da mi je pri angleščini všeč vse, kar delamo. (Maruša, Hana, Lovro, Izak, Gašper, Marcel)
To je drugačen jezik. Lep. (Liza)
Pomislim na takrat, ko smo šli v živalski vrt, ki smo ga sami naredili, pa ko smo šli ven se igrat s padalom. (Veronika)
Na pandice, ki smo jih  delali za v knjigo. (Šaja)
Jaz bom pa na počitnicah znala s kom govoriti, na to pomislim. (Vanessa)
Na to, da se zunaj igramo in gremo kdaj na sprehod, pa s padalom se igramo, ko menjamo barve. (Taja Z., Jakob, Angelika, Oskar, Amadeja, Nik P.)
Da plešemo in pojemo. (Leja, Maja, Eva, Ajda K., Ajda S., Filip)

Na učiteljico, ker je prijazna. (Manca)

                                                      
 Na »mankije« (pesem Five little monkeys, op.)! (Nikola)


Komentarji

Priljubljene objave